Experimentální pivovar Plzeňského Prazdroje už třetím rokem pokračuje ve spolupráci s Nadačním fondem Muži proti rakovině, který v České republice realizuje osvětovou kampaň Movember. Nealkoholické pivo Proovan, jedno z nejoblíbenějších piv ve stálé nabídce značky Elektrárna, je tak opět dostupné s limitovanou etiketou s nepřehlédnutelným knírkem – symbolem Movemberu. Na konto Nadačního fondu Muži proti rakovině jde 5 Kč z každého půllitru nealko piva Proovan prodaného v listopadu (včetně čepovaného). Proovan Movember je v prodeji na Rohlík.cz
Bezlepkový nealkoholický Proovan značky Elektrárna je uvařen z kvalitní vody, světlého sladu z českých a anglických odrůd ječmene, ovesných vloček a amerického chmelu. „Naše nealkoholické pivo Proovan je inspirované stylem IPA a zachovává si jeho typické vlastnosti. Tedy výrazné chmelové aroma osvěžené nádechem citrusů, tropického ovoce nebo kokosu a vyšší hořkost, která vyvažuje sladkost pocházející z neprokvašeného extraktu,“ upřesňuje sládková pivovaru Lenka Straková.
Globální kampaň Movember se zaměřuje především na prevenci typicky mužských onemocnění, kterými jsou rakovina prostaty a varlat, a také na duševní zdraví a prevenci sebevražd. Movember od roku 2003 financoval více než 1 250 projektů orientovaných na zdraví mužů po celém světě, které mění způsob, jakým zdravotnictví přistupuje k mužům a jak jim pomáhá.